ska följa upp drömmar om saltvatten så jag behöver bli av med en hel del malawi
Metriaclima estherae , 0+3, väldigt fin orange, hundratals yngel har jag fått av dessa
Aulonocara "eureka" 1+1, vuxna, ynglat 2 kullar
Aulonocara "fire fish" 2+1 vuxna, inga yngel, har lekt
Aulonocara baenschi 1+5, ungdjur hanen börjat färga!
Pseudotropheus crabro 2+4, vuxna lekt men inga yngel
Copadichromis borleyi 2+3, vuxna, ynglat flertalet gånger
Pseudotropheus demasoni 2+10, massor av yngel, 2 fullt färgade hanar, grymt fina!
Aulonocara "orange blotch" 2+4, börjar färga, ynglat
jag kommer inte ta några hutlösa priser för fiskarna då jag vill bli av med dom snarast, 50-200kr gruppen, så är jag nöjd, demasonin vill jag ha 300kr för åtminstonde
billigare vid köp av fler grupper
har en hel del doppvärmare i olika storlekar till schyssta priser
har även en ställing med 3 akvarier på 105L st med teknik jag kan tänkas sälja, sitter även slimline BTN i 2 av dessa, 1000kr
finns i hallstavik, kan mötas upp i norrtälje alternativt uppsala, nås via PM eller 0737784689
Metriaclima estherae , 0+3, väldigt fin orange, hundratals yngel har jag fått av dessa
Aulonocara "eureka" 1+1, vuxna, ynglat 2 kullar
Aulonocara "fire fish" 2+1 vuxna, inga yngel, har lekt
Aulonocara baenschi 1+5, ungdjur hanen börjat färga!
Pseudotropheus crabro 2+4, vuxna lekt men inga yngel
Copadichromis borleyi 2+3, vuxna, ynglat flertalet gånger
Pseudotropheus demasoni 2+10, massor av yngel, 2 fullt färgade hanar, grymt fina!
Aulonocara "orange blotch" 2+4, börjar färga, ynglat
jag kommer inte ta några hutlösa priser för fiskarna då jag vill bli av med dom snarast, 50-200kr gruppen, så är jag nöjd, demasonin vill jag ha 300kr för åtminstonde
billigare vid köp av fler grupper
har en hel del doppvärmare i olika storlekar till schyssta priser
har även en ställing med 3 akvarier på 105L st med teknik jag kan tänkas sälja, sitter även slimline BTN i 2 av dessa, 1000kr
finns i hallstavik, kan mötas upp i norrtälje alternativt uppsala, nås via PM eller 0737784689
Kommentar