Uppdateringar i Artregistert (2013)
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Och en film på:
Gymnogeophagus gymnogenys
Inför artregistertävlingen som börjar i september kan det vara smart att samla på sig filmer på youtube från det vilda på olika arter. De duger som bidrag, du behöver inte själv ha filmat. Det ska vara en intressant film, gärna från det vilda som sagt. Notera filmarens namn och filmlänken och vad filmen föreställer.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Tidigare bugg där man hamnade fel efter klick på släktesnamn vid visning av viss art är nu fixat.
När exempelvis alla arter under Sydamerika listas kan man nu även klicka på släktesnamnet i vänstermarginalen.
Edit: även filmer i världsdelvisning är inlagt. Samt att handelsnamn visas vid visning av alla arter i ett släkte.
Stort tack, Joakim Draktoft!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
///David
-
Jag får inte upp någon artlista när jag väljer sydamerika?----------------------------------
/PIAKommentar
-
I vilket sammanhang? Blå Meny -> Sydamerika?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
fel tråd.. jag menade i artreg tävlingen, tänkte skicka in ett bidrag----------------------------------
/PIAKommentar
-
Bild eller text? Jag testafe just bild och där fungerar det för mig.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
jag valde inte på "första sidan" testar igen..
hjälpte inte, får upp arter på alla andra världsdelar fast inte SA?----------------------------------
/PIAKommentar
-
Skumt det fungerar för mig.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Får testa imorgon från jobbet, där har vi IE10 och hemma har vi IE9 om det har betydelse, sen kommer det en felkod när man försöker komma åt tävlingen från "tävla"-fliken utan får gå in via artikeln på startsidan?----------------------------------
/PIAKommentar
-
Just det ja, den länken är nog fel. Tack.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Det funkar inte på jobbet heller, synd för jag har lite bilder och film som hade varit roligt att få med.----------------------------------
/PIAKommentar
-
Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
Kommentar