jag skulle vilja skaffa mig yttligare ett ytterfilter. Kör med fluval fx5 o ett innerfilter som vissligen uppfyller sin funktion, men rent estetiskt så ser det förjävligt ut..
Längtar tills imorgon!!
Kollaps
X
-
-
-
Kommentar
-
Jag kan inte annat än hålla med kajjan, grymt härlig feeling av amazonas i karet.
Sedan är ju mer filtervolym aldrig fel så slå till på ett till ytterfilter verkar ju vettigt.Mvh
//AlfKommentar
-
Kul att få beröm av folk som sysslar med riktigt sjyssta projekt!! följer allt era trådar o det ger mig grymt mkt inspiration600 + 120 lliter TanganyikaKommentar
-
-
//KajKommentar
-
Kan inte göra annat än att hålla med!! Riktigt snyggt, bra jobbatBe careful when speaking. You create the world around you with your words.Kommentar
-
Det är kanon när man hittar trådar här på forumet att inspireras av. Extra kul att höra att man kan inspirera någon med ens egna kreationer. Jag tycker akvariets inredning är en viktig, rolig och spännande del av hobbyn och gillar verkligen när jag ser akvarier där man lagt lite tanke och energi på att återskapa en biotopkänsla. Det har du gjort och det tycker jag är verkligt trevligt att se.
//KajKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
Kommentar