Snygga fiskar , jb63 när du har något säljklart så är jag klart intresserad. Funderar redan på att sätta upp en Malawi burk till ..... hade diskus sjukan fick Malawi sjukan....
Otopharynx lithobates black orange dorsal
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
Precis! Fiskporr!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
Jag har också ett 20-tal yngel av dessa. Hade 2 hanar och 2 honor. tyvärr var jag lite väl optimistisk när jag satte dem i 720-karet, där det även bor en bjässe till Livingstonii som tyckte att den minsta honan var smaskens!
Hoppas nu att bebisarna blir fina, så att jag kan utöka till en större grupp.Charlotte & Anders
720 liter x 2 Malawi
375 liter x 2 Malawi
500 liter Malawi
180 liter Malawi
100 liter Guppy
140 liter x 6 yngel
64 liter x 4 yngelKommentar
-
Jag har också ett 20-tal yngel av dessa. Hade 2 hanar och 2 honor. tyvärr var jag lite väl optimistisk när jag satte dem i 720-karet, där det även bor en bjässe till Livingstonii som tyckte att den minsta honan var smaskens!
Hoppas nu att bebisarna blir fina, så att jag kan utöka till en större grupp.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Skall försöka ordna detta.... när de blivit lite större. De är bara drygt en vecka gamla och nog väldigt svåra att fota :-)Charlotte & Anders
720 liter x 2 Malawi
375 liter x 2 Malawi
500 liter Malawi
180 liter Malawi
100 liter Guppy
140 liter x 6 yngel
64 liter x 4 yngelKommentar
-
-
-
-
-
Kallas Otopharynx lithobates för "black orange dorsal" som handelsnamn, eller " Otopharynx lithobates black orange dorsal", eller nåt annat?
Finns en del bra info i artregistret.Kommentar
Kommentar