Idag tömde jag 2 honor på cirka 40 yngel av denna vackra malawi , så nu är det bara att hoppas att man kan få dom och trivas och växa till en ny stamm. Någon som har haft yngel av dessa innan som vill dela med sig av råd. mvh Jonas
Otopharynx lithobates black orange dorsal
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Grattis, det är en riktigt snygg firre!
Har den tyvärr inte själv men det funkar typ likadant med alla malawiyngel. Är det något speciellt som du undrar över? -
-
Kallas Otopharynx lithobates för "black orange dorsal" som handelsnamn, eller " Otopharynx lithobates black orange dorsal", eller nåt annat?
Finns en del bra info i artregistret.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Kallas Otopharynx lithobates för "black orange dorsal" som handelsnamn, eller " Otopharynx lithobates black orange dorsal", eller nåt annat?
Finns en del bra info i artregistret.Kommentar
-
aha!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
-
Kommentar
-
Ska se om jag hittar bilden på dom!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
-
Col detta är väl en odlingsvariant vi borde ha i artregistret!!
Vi klurar lite på hur vi kan skilja ut odlingsvarianter från "vilda" varianter så att det framgår lite tydligare.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Tänk er dom i ett dunkelt akvarium med riktad ledbelysning,kan bli hur bra som helst. Mina visar bäst färg då karet är släckt under dagen och solens strålar hittar in.Kommentar
Kommentar