Hej, jag satt nyss och kollade i Köp/sälj delen och min första tanke var att det skulle vara riktigt nice ifall man kunde filtrera annonserna efter vart man bor. Tillexempel om jag som bor i Göteborg/västra Götaland skulle kunna filtrera så att annonser som bara är härifrån visas ! vad tycker ni om den idén?
Köp/sälj filtrering
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Sv: Köp/sälj filtrering
Det går redan. Titta längst ned på köp och sälj sidan.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Och här
Vi hade ju en diskussion i somras/höstas om anonser som eget forum. Vi har nu ett par veckor kört med det p åen nivå som kanske är lagom. Vi har givetvis inte uteslutit att ha en helt egen funktion för detta framöver, men det vore intressant att höra vad som tycks ännu så länge. Tumme upp eller tumme ned. Samt vilkenKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
aha ! Tack Det såg jag inte ens, det kanske skulle gå att flytta den listen till ovansidan så att man ser den?Kommentar
-
Ja om det vore enkelt.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar