Den borde se ut som och funka som zoopets mycket lättare
Artbeskrivningen
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Hur menar du? Artregistret?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Det jag menar är för oss som inte är så duktiga på vad fisken heter på latin så blir det svårt att leta bland alla typer, på zoopet står det först latinska namnet sen det normala och även en bild, eller har jag missat nått i inställningarna?JimmyKommentar
-
Vi har handelsnamn på vår aarter också, men du kanske tänker i någon sammanfattning eller översiktsvy?!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Bra synpunkter, jag har hört den förut. Vi kanske kan vara bättre på att visa handelnsnamnen i fler vyer och mer framträdande så det inte krävs akademiska studier och fosrkarsinne för att förstå det hela, heheKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
yeppKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar