LED armatur bygge

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • affealien
    Användare
    • January 2012
    • 1157

    LED armatur bygge

    Såg att någon här sökte info om LED bygge till tidningen men mins inte var jag såg inlägget eller vem som frågade. Men snubblade över en vettig tråd i ämnet och där kanske man kan höra med skaparen av tråden om lite hjälp till tidningen kanske?

    Här kommer tråden i alla fall http://www.plantswap.se/viewtopic.php?f=12&t=15215
    Mvh
    //Alf
  • affealien
    Användare
    • January 2012
    • 1157

    #2
    Verkar dock som det redan skrivits en.... vet inte hur gammal den tråden jag såg var och om jag är helt ute och cyklar nu.



    *Edit: som NCS Medlemkan du även läsa artikeln som .pdf, inklusive bilder.
    Senast redigerad av Joakim Draktoft; 22 April 2013, 00:00.
    Mvh
    //Alf

    Kommentar

    • Engelholm Audio
      Användare
      • August 2009
      • 366

      #3
      En god sak förtjänar att upprepas! Min artikel är bara en variant på led-bygge och ämnet kan varieras väldigt mycket.
      Vänliga hälsningar, Pär!
      CAF: http://www.akvariekarlskrona.se/
      Hifi: http://www.engelholmaudio.com/

      Kommentar

      • affealien
        Användare
        • January 2012
        • 1157

        #4
        Jo de har ju hänt en hel del på senaste tiden i ämnet också. DIY styrdator och liknande finns ju att köpa, är lite sugen på testa bygga en själv faktiskt men just nu räcker inte tiden till.
        Mvh
        //Alf

        Kommentar

        • Wilhelm
          Användare
          • April 2002
          • 9122

          #5
          Ursprungligen postat av affealien
          Såg att någon här sökte info om LED bygge till tidningen men mins inte var jag såg inlägget eller vem som frågade.
          Jo det var jag som frågade och efterlyser någon som kan skriva en ledbyggarartikel!

          Ursprungligen postat av Engelholm Audio
          En god sak förtjänar att upprepas! Min artikel är bara en variant på led-bygge och ämnet kan varieras väldigt mycket.
          Du har så rätt! Utvecklingen av ledprylar går ganska mycket fortare nu än för några år sedan och det förtjänar att ny info kommer fram samt hur man på ett relativt enkelt sätt kan bygga en ledramp alldeles själv om man nu inte har tummen mitt i!
          mvh Wilhelm

          "Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"


          www.linkopings-akvarieforening.net/
          Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
          www.aquafish.info www.crossbow-crest.se

          Kommentar

          • DaRe
            NCS Medlem
            • September 2009
            • 22830

            #6
            Sv: LED armatur bygge

            En sådan artikel slulle jag gilla.
            Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

            ///David
            Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

            Kommentar

            • endymion

              #7
              Om jag får ta lite lugnt ett par dagar så kanske jag kan lösa en LED-artikel

              Kommentar

              • Erik Österlund
                Användare
                • January 2005
                • 3788

                #8
                Ursprungligen postat av endymion
                Om jag får ta lite lugnt ett par dagar så kanske jag kan lösa en LED-artikel
                Ja tack!

                Kommentar

                Arbetssätt...