Ja något vidare brett sortiment är det nog inte tal om åtminstone inte initiellt men jag antar att om dom ser att det säljer så är det nog en annan femma. Tydligen har dom fått en del förfrågningar om tanganyika så suget finns uppenbarligen. Jag vet iaf att både Moliro och Duboisi säljer rätt okej i en annan butik i stan så dessa kommer jag börja med att presentera. Mkt pga att jag har just dem tillgängliga..
Sen får vi se, jag kommer ju inte kunna tillgodose några mängder utan det blir mest för skoj skull samtidigt kan jag ju titta på fin fisk när jag ändå handlar hundfoder i samma butik :-)
Igår kväll hade jag dessutom besök av en troffeman som ville utöka sitt bestånd av troffar. Med sig hem följde 10 Dubbar och 15 Moliroö Det blir säkert ett trevligt tillskott när dom fått växa till sig.
Sen får vi se, jag kommer ju inte kunna tillgodose några mängder utan det blir mest för skoj skull samtidigt kan jag ju titta på fin fisk när jag ändå handlar hundfoder i samma butik :-)
Igår kväll hade jag dessutom besök av en troffeman som ville utöka sitt bestånd av troffar. Med sig hem följde 10 Dubbar och 15 Moliroö Det blir säkert ett trevligt tillskott när dom fått växa till sig.
Kommentar