Utöka Frontosa-grupp?

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kajjjan
    NCS Medlem
    • June 2008
    • 1882

Utöka Frontosa-grupp?

Har ju en ganska nyinflyttad grupp Frontosa Moba F1 som jag skrivit om i andra trådar. Nu har jag möjlighet att skaffa 1+2 vf av samma eller t o m lite större storlek. Tänkte det kunde vara bra. Och intressant.
    Är det något man skulle avstå ifrån? Jag tänker som så att alla är ganska nyinflyttade och har inte etablerat sig riktigt ännu och Frontosa verkar inte vara så där väldigt våldsamma av sig. Därför borde det gå, tycker jag. Men det är kanske helt fel?

Kaj
  • DaRe
    NCS Medlem
    • September 2009
    • 22830

Sv: Utöka Frontosa-grupp?

Låter som ett vettigt resonemang. Jag tror oxå det borde gå utmärkt.
    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

///David
    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

Kommentar

• johho
      NCS Medlem

• March 2007
      • 1825

Utöka Frontosa-grupp?

Det fungerar nog bra

Kommentar

• Kajjjan
        NCS Medlem
        • June 2008
        • 1882

Ok, jag tror som ni, johho och DaRe, men jag har inte bestämt mig ännu - skulle vilja höra ännu fler synpunkter från medlemmar med mycket erfarenhet av Frontosor, helst vf, vad de tror om det här. Jag har inte riktigt lärt mig hur de här firrarna fungerar ännu. Behöver mer input.

//Kaj

Kommentar

• tomsand
          NCS Medlem
          • February 2010
          • 58

Jag kompletterade min grupp av Frontosa Moba med en hona för några månader sedan. Det fungerade utan några problem, hon blev snabbt accepterad av de övriga medlemmarna i gruppen

// Tom

Kommentar

• Kajjjan
            NCS Medlem
            • June 2008
            • 1882

Ursprungligen postat av tomsand
            Jag kompletterade min grupp av Frontosa Moba med en hona för några månader sedan. Det fungerade utan några problem, hon blev snabbt accepterad av de övriga medlemmarna i gruppen

// Tom
            Ok, bra att veta! Men jag har nu kommit fram till att karet helt enkelt inte rymmer fler Frontosor. Skulle i så fall vara om jag byter bort en hanne - tror jag har tre stycken - mot en hona.

//Kaj

Kommentar

Arbetssätt...