Då jag hade "frontosor" så gav jag mina egengjord räkmix, det var dom galna i, även sönderklippta musslor var mumma. Mille
840 liter Tanganyika i Malmö
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Räkmix tycker jag smutsar ner för mycket dock. Provade små bitar av räkor idag, men det var lite halvljummet intresse. Musselbitar ska testas.
//KajKommentar
-
//KajKommentar
-
Jäkligt snyggt Kajjjan! Skulle vara väldigt snyggt med någon gul firre i karet också.När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
Grymma fiskar och väldigt snyggt kar. Välkommen till TanganyikaträsketMedlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
//KajKommentar
-
Lelupi skulle kunna fungera, om dom är har hyfsad storlek. Annars finns ju Horei som ett alternativ.Kommentar
-
Tack HåE! Tror du Neolamprologus leleupi skulle funka? Jag kommer att fixa mer sten så det inte ska vara någon brist på gömställen.
Tack Maltandis! Ja, nu är man fast i träsket...
//Kaj
Tror det är 2+1.
Mvh poul>>Drive a real car drive a Jaguar<<Kommentar
-
840 liter Tanganyika i Malmö
Känns ju som att man får prova sig fram hur man än väljer. Det finns dock en som jag blev väldigt sugen på och det är någon av Benthochromisarna. Men vet inte hur lätta de är att få tag på?
KajKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Även om nu rutan inte är putsad och det ligger en växtkorg mitt i rutan så slänger jag ändå in en video...och har ni några förslag till ytterligare invånare så mottages detta tacksamt. Funderar på någon Cyprichromis, t ex Cyprichromis sp. "leptosoma jumbo" . Kan det vara lämpligt tro?
//Kaj
Så himla fina! Jag blir mer och mer sugen på att dra igång mitt rovtanganyika, måste bara hitta rätt akvarium först.
Men på val av andra medinvånare kanske Tricoti kan fungera? Leptosoma kommer nog bli "mumsmums", särskilt då dessa var F1 va? Mycket naturligt beteende kvar i dem då.Kommentar
Kommentar