Någon som tagit en titt på mina två alster om sociala tanganyikaciklider och den blinda cikliden?
Ciklidbladet på g
Kollaps
X
-
-
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Wilhelm, fick du tillräckligt med tidningar?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
-
Mitt CB har kommit. Trevlig läsning, himla kul med den blinda cikliden på slutet. Alltid kul att läsa om något totalt annorlunda.
Men vad har hänt med pappret? Mitt omslag var inte det glatta fina papper som varit det senaste, kändes grovt och strävt, som att det var byggdamm på det på något sätt. Bara nått fel eller har pappret bytts ut mot något annat?Kommentar
-
Sv: Ciklidbladet på g
Håller med, papperet var annorlunda.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Jag tänkte också på det. Vi bytte från matt till blankt för ett tag sedan. Jag ska ta en titt igen för "byggdamsfenomenet" har tidigare varit förknippat med hur snabba vi är - fixade vi ut bladet snabbt verkade det som om trycket inte riktigt "torkat".Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
-
Det har hänt en eller två gånger tidigare!mvh Wilhelm
Kommentar