Jag var på lagret idag. Tidningarna kom till akvarielagret på fredagen. Jag kompletterade med an massa tidningar till personer som ville ha förra årets medlemskap samt att jag hade tänkt att dessutom komplettera med tidningar till de som betalade efter beställning till tryckeriet. Dock var alla tidningar som inte redan var adresserade buntade i lådor ej inplastade. Dvs det gick inte att sätta lablar på dem och skicka tillsammans med övriga.
Det har hänt en gång tidigare, CB3 2011, mig veterligen. Därmed får 21 personer, de som betalat efter 26:e feb, vänta med sina tidningar någon vecka till jag hunnit med att hantera manuell postgång för dem. Jag vet vilka ni är så i värsta fall får ni höra av er om ni undrar, men helst vill jag inte överösas med frågor.
Övriga hoppas jag få sina tidningar i slutet av nästa vecka eller möjligen måndagen därefter. Åtminstone ni som har adress i Sverige.
Det har hänt en gång tidigare, CB3 2011, mig veterligen. Därmed får 21 personer, de som betalat efter 26:e feb, vänta med sina tidningar någon vecka till jag hunnit med att hantera manuell postgång för dem. Jag vet vilka ni är så i värsta fall får ni höra av er om ni undrar, men helst vill jag inte överösas med frågor.
Övriga hoppas jag få sina tidningar i slutet av nästa vecka eller möjligen måndagen därefter. Åtminstone ni som har adress i Sverige.
Kommentar