Två burkar i gott skick med Red Bulu, Moshi, Trevvar, Ilangi m.m. - riktigt fyndpris

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Frisken
    Användare
    • June 2010
    • 29

Stockholm: Två burkar i gott skick med Red Bulu, Moshi, Trevvar, Ilangi m.m. - riktigt fyndpris

Har funderat och förlikat mig med tanken på att bli akvarielös. Nyhetens behag höll denna vända i sig i 3 år men nu tänker jag avveckla helt. Jag är trött på vattenbyten och matning.

Bilderna föreställer mitt 720-liters möbelakvarium som är ett Diversa (tror jag). Någon liten repa och möbeln syns att den är begagnad men inget som stör.

Belysning: förutom den som redan sitter i täckrampen medföljer 3st Aqua Led (Tropical, white och ocean blue)

Filtrering: Fluval FX5 (max 1 år gammalt), 2xEheim 2252, cirkulationspump av enklare modell

Inredning: vit korallsand samt 5-6 stora rockzolid riverstone moduler + några små

Fisk: 8st (2+6) praktexemplar av vildfångade Petrochromis Yellow Moshi Mabilibili, 7st Red Bulu F1 (könsfördelning okänd), flera riktigt röda och fina, 14-15 Trewavasae väldigt fina exemplar (könsfördelning okänd men flera fina honor plockades ur till mig vid köp en av vändorna) samt några ancistrus/städare

Övrigt: foder för ett halvår, håvar, termometer m.m.

DESSUTOM medföljer utan extra kostnad:

Ett 300 liters helglasakvarium med två filterkammare med Eheim 2252 i, sand, sten, ramp med två rör i samt ett led (Aqua) och i detta akvarium simmar, och medföljer, 16-17 F1 Tropheus Ilangi, två feta tanganyikaålar, en hästnos, ett par Ndole Machrops, någon ancistrus.

Mina utlägg för allt ovan vågar jag inte räkna mer exakt på än att jag lagt ut minst 3 ggr, antagligen mycket mer, mer än vad jag nu tänker sälja det för.

Jag är less på vattenbyten, utfordring och vill ha pengar till en resa för familjen till sommaren istället. Villkoret för köp av allt till detta pris är att du ombesörjer hämtning, lyft, frakt och lådor att frakta fisken och så. Det ska gå smidigt för mig, jag har räknat av på priset för att slippa kånka grejerna så att säga.

Välkommen att höra av dig vid intresse!

Prisidé: 12.000 sek men även bud lägre än detta beaktas (i värsta fall får du ett nej)
Arbetssätt...