Ad Konings kommer med en ny Tropheusbok - Kolla http://www.cichlidpress.com
Ny bok om Tropheus av Ad Konings
Kollaps
X
-
Ny bok om Tropheus av Ad Konings
Taggar: Ingen -
-
Den borde bli riktigt bra. Det är väl ingen annan som har ett bättre bildmaterial på Tropheus. Ni kommer väl ihåg den OB-röd regnbåge han visade på en Ciklidstämma. Fotad i sjön.... mums.Kommentar
-
Förärade detta toppentips med egen tråd för synlighets skull.Senast redigerad av DaRe; 22 May 2013, 21:02.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Nu finns den tillgänglig i E-bok format. Perfekt för plattan.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Det är rätt trevlgt med böcker när dom är i så god klass som Ad‘s brukar vara.720 Malawi
375 Yngel
112 Yngel
70 YngelKommentar
-
Nån som tittat på den här:
http://www.bokus.com/bok/97836394678...opheus-moorii/Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Tropheus in their Natural Habitat, Ad Konings, 2013
Försökte hitta några anvisningar om företagsannonsering, men hittade ingenting.
Jag har kontaktat en styrelseledamot som lovat att återkomma under dagen med uppgifter om pris mm. Eftersom jag inte vill bryta mot de bestämmelser som gäller för Ciklid.se väntar jag med mera info, som pris och leveranstid, tills dess någon kontaktat mig om priser för annonsering. Jag har just nu fått svar från styrelsen men det tar ett tag att fixa det.
Jag får snart (inom en vecka) hem ett mindre antal signerade böcker från Ad. Priset blir xxx kr. I priset ingår frakt och svensk moms. OBS, de signerade böckerna är mycket få. OBS skickar även till Danmark, Norge och Finland, med lite reservation så ingår frakt även till hela Norden.
Jag hoppas få upp mer info i kväll
LarsÅrets Ciklidstämma hålls i Linköping 31/3 till 2/4Kommentar
-
Jag hjälper dig straxKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Nu skall det finnas en Förtagsannons. Först till kvarn gäller för de signerade böckerna.Årets Ciklidstämma hålls i Linköping 31/3 till 2/4Kommentar
-
-
Finns inte på Google Scholar - men det behöver ju inte betyda något - möjligen att ingen läst den...
EDIT:
Jo, du verkar ha rätt! Universitetet i Graz, Österrike. Hon har jobbat med växter i Costa Rica tidigare.Senast redigerad av Erik Åhlander; 15 June 2013, 00:12.Kommentar
-
Jag tillhör tydligen den äldre generationen som fortfarande föredrar att läsa böcker i pappersformat framför digitala. Alltså är boken beställd och nu hoppas jag att jag var snabb nog med beställningen för att få ett signerat ex :-) Annars får jag få den signerad nästa gång jag träffar Ad på någon Ciklidstämma ;-)Kommentar
-
Jag har också beställt men mest för att kunna se hur det påverkar artregistret dvs onlineKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar