Amphilophus citrinellus
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jätte fina firrar Robin , får mig att bli sugen på att byta ut alla jag har nu faktisktBe careful when speaking. You create the world around you with your words.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Har 5st nu av mina fd cittrinellum par som du köpte av mig... från din kull Robin ser lovande utMicke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Kul. Värsta renässansen för denna art. Blir kul att se vad det bllir av alla dessa prospekt!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Ja kul Micke, men det var ju synd du inte sa till mig innan att du ville ha citrinellum, då hade du kunat ta några av mig istället som är betydligt större än dom som gick i sandby... aja det blir säkert bra ändåCAKommentar
-
Kommentar
-
Riktigt fina Robin jag har nog bara 1hane har du för många så kommer jag förbi en dag...Micke Jarhl Med akvarium!Kommentar
-
Riktigt snygga. Första gången jag såg dessa fiskar med dessa bulor trodde jag det var några otäcka avarter odlade hårt till missbildade freaks. Konstigt vad naturen hittar på ibland.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
Kommentar