Lansering av iOS app - iPhone o iPad
Kollaps
X
-
Senast redigerad av Joakim Draktoft; 16 August 2013, 19:43.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________ -
@johho: Att publicera på FB är lätt, men det var väl publicering i en grupp du efterfrågade va? inte som en vanlig statusuppdatering som alla dina vänner kan se? (fast... visst vill väl alla se info om ciklider )Har du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
Android-appen iOS-appenKommentar
-
Precis, det är att kunna dela den till en grupp som är det viktiga för min del iaf. Mina vänner skiter högaktningsfullt i frontosaKommentar
-
Finns nu tillgänglig kod för att endast dela till grupp. Sedan måste man verfiera om det fungerar att använda i appen.
Testade just att lägga upp det i Artregister på webben, och det fungerade bra.Joakim Draktoft
f.d Webmaster Ciklid.se
____________________________________________Kommentar
-
Hej Alla iPhone användare
Tyvärr har det smugit in en bugg(min hjärna) i iOS appen, detta medför att sökning i lagerlistor inte fungerar för tillfället.
Felet är åtgärdat men inte så lätt att få ut till er då iOS7 och apple tyckte att det vara en bra idé att förändra allt för utvecklare. Appen är just nu under redesign och jag kommer att släppa den nya appen med fix för fisklistor så fort jag kan.
/MangeHar du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
-
-
Bra jobbat. Typiskt Apple.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
-
-
Har du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
-
Kommentar
-
Ny version på gång ut. Förhoppningsvis under dagen.
Lagerlistor fungerar nu.
Lite ny iOS7 designHar du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
-
-
Kommentar