Om Hambohambo från appstore läser här så pm:a mig.
Lansering av iOS app - iPhone o iPad
Kollaps
X
-
Har du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
Android-appen iOS-appen -
Använd facebook för detta också om du vill.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Android-appen iOS-appenKommentar
-
Så har äntligen en ny version av appen hittat till AppStore.
Nyheter i denna versionen ligger i bildhanteringen, lite snabbare nerladdning och dessutom så cachas nu bilderna temporärt i minnet för att bläddring mellan olika arter ska gå snabbare.
Återkom gärna om ni hittar problem eller förbättringarHar du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
-
StiligtKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Ny version uppladdad till AppStore
Bildvisning i artlistan
Släktesinfo kan nu nås via knapp bredvid släktnamnet i artlistanHar du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
-
-
I nästa version kommer ett val under inställningar för att alltid visa bilder i artlistan.Har du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
-
-
Ny version släppt 1.3.1, i denna finns valet att alltid visa bilder i artlistan.Har du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
-
-
-
En sak jag tänkt på. Skulle det gå att få en knapp från en art där man kan dela internetaddressen till facebook?
Säg att jag är inne på frontosa och vill dela den till gruppen akvarister på facebook. Det hade varit skönt att kunna göra från mobilen.Kommentar
-
De skulle nog inte vara omöjligt. Återkommer i denna fråga.Har du frågor eller förslag rörande NCS Smartphone App så hör av dig till mig
-
Kommentar