nytt projekt 2300*45*50 roliga mått
Kollaps
X
-
-
Jag tror också alla avancerade försök tar ut sig eter att algerna har kommit och snyggat till det hela. Det är fördelen med alger.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Sv: nytt projekt 2300*45*50 roliga mått
Okej har provat lite nu va tycker ni om detta eller ska jag ta helt grå?Kommentar
-
Kommentar
-
Nu är alla klara ska fundera tills i morgon om jag ska ha det så här eller helt grått hjälpKommentar
-
-
Och det bästa av allt kostnaderna för detta projekt frigolit 25:- husfixet hade jag hemma .färg piggmentet kostade 54kr svart och 55:- brun röd på colorama lack epolan v 2 komponent 0kr får av en jobbar kompis alla säger att denna är bäst men borde det inte fungera med vilken 2komponent som hällst ??Kommentar
-
Nu har jag lackat modulerna en gång blir minst en gång tillKommentar
-
-
Kommentar
-
Ser väldigt stenlikt ut, bra jobbat!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Blev lite glansigt med det fixar algerna sen är mer skiftande i färgen än va man ser på bildernaKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar