nytt projekt 2300*45*50 roliga mått
Kollaps
X
-
-
De du inte kan namnet på är loiselli,urophtalmus och salvini. Ska följa denna tråd.. Tummen upp..Kommentar
-
Ser bra ut med husfixen på!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Sv: nytt projekt 2300*45*50 roliga mått
Går det att spraya på färg?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Det gör det säkert finns ju typ hobby färg på spray burk på biltema det borde ju funka. jag har ju det i husfixet dom sista lagret har husfixet vara varit rärr utt spätt så det är som färg typKommentar
-
Sk du inte ha en typ filtermodul att gömma teknik i?Kommentar
-
Nej blir inte gömma teknik i bakgrunden pga djupet är så litet hade fått göra en så djup modul då .ska ha två stora ytterfilter så de kommer inte synas så mycketKommentar
-
Allright! Blir nog hur bra som hellst! Påminner mig om när jag byggde bakgrund till mitt 720 för ca 5 årsedan! Hade mycket skoj med det!Kommentar
-
Ja det är riktigt kul men man har frigolit i hela huset haha populärt hos frugan hahaKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar