har i dag varit och kollat på nytt kar i dag med måtten 2300*45*50 roligt mått ska bygga egna btn moduler till detta.ska flytta över mina fiskar från mitt 375 och sälja detta när allt är klart
nytt projekt 2300*45*50 roliga mått
Kollaps
X
-
-
Ja beroende på om det är meter, centimeter eller mm så kan det vara roliga mått Om det är det sistnämda så blir det jäkligt svårt att få plats med btn!
Jag bara jävlas lite, ska bli kul att se! -
ska bygga det som moduler för att det blir bökigt med en hel bakgrund dom blir ju inte i håliga som dom riktigaKommentar
-
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
nytt projekt 2300*45*50 roliga mått
Testa att göra någon som inte går från botten till toppen. Yta. Som hänger mer från toppen och ner över halva rutan eller så. Kommer kanske se lite uppradat ut annars...Kommentar
-
-
Sv: nytt projekt 2300*45*50 roliga mått
Nu är det hemma vägde en del sitter en gräslig plansch mellan glas och trä på baksidan hoppas få väck den här kommer lite bilder.modul nr 2 från vänster är avsågad och ska sitta uppifrån sen får vi se vad som händer ska måla baksidan svart med skickar in några bilderKommentar
-
Kommentar
-
Sv: nytt projekt 2300*45*50 roliga mått
Jo så har jag med gjort om inte det hade varit en trä skiva baiom glaset det blir lättare att måla skivanKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar