Tror att pappa Parvus är på bild här under sin akt
Copadichromis-tråden
Kollaps
X
-
-
Tror att pappa Parvus är på bild här under sin akt
http://www.ciklid.org/artregister/ar...rt.php?ID=1324Charlotte & Anders
720 liter x 2 Malawi
375 liter x 2 Malawi
500 liter Malawi
180 liter Malawi
100 liter Guppy
140 liter x 6 yngel
64 liter x 4 yngelKommentar
-
Gratulerar, det är en vacker art och jag har fått reda på fångstplatsen med. Om allt stämmer, skall det vara Copadichromis parvus Metangula
Ungfisk (fast redan far). Den blir svartare ju äldre den blir
[ATTACH=CONFIG]49605[/ATTACH]Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Med tanke på att fisken kommer från era breddgrader och leveransen bestod utav 8st C.Cyaneus och 6st C.Parvus så har jag tagit det för givet Menar du att den skiljer sig så mycket från föräldrarna? Han mörknar betydligt mer i sina stunderKommentar
-
Kommentar
-
Copadichromis virginalis fire-crest wimpel
Nu väntar man bara på att dessa skönheter ska växa till sig och börja färgaKommentar
-
Var ett tag sedan jag skrev här, men hade lite sjukdomsproblem med mina copadichromis trewasae "lupingo" men efter att ha inskaffat lite nya VF så har jag i alla fall ca 20 yngel på ca 20 mm som simmar runt i ett yngelkar.
Min bror har fått tag i grupper av copadichromis elongatus luvala och Copadichromis mloto firecrest så det skall bli kul att följa dessa som han har i två stora artakvarium.
Letar som fasen efter Copadichromis melas så om nån vet nåt kan ju gärna postaKommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
-
Kommentar