If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Instämmer med Dare, skulle vara kul att se en bild på er burk. Ni behöver inte känna att det finns något krav på bilderna bara för att vi har så många som är duktiga på att fota, själv tar jag med mobilkameran med varierande resultat
Skall försöka få till några bilder. har tyvärr ingen fin kamera och är rookie på det här med akvarium. Är dock helt såld och alla tankar går till hur man skall göra och hur fiskarna mår. Tack för välkomnandet :-)
Charlotte & Anders
720 liter x 2 Malawi
375 liter x 2 Malawi
500 liter Malawi
180 liter Malawi
100 liter Guppy
140 liter x 6 yngel
64 liter x 4 yngel
Då har du kommit rätt. Alla är nybörjare någon gång och alla frågor är okey. Man kan ju inte veta allt. Starta gärna egna trådar om du har frågor så brukar man få bättre med svar.
Har du android telefon med kamera går det att via ett program som heter tapatalk ta kort och ladda upp de direkt till forumet rätt enkelt. tyvärr fungerar inte det just nu på iPhone. vi tittar på det. Men känn ingen stress för den skull, men måste givetvis inte smacka upp bilder det är bara det att jag är ju nyfiken i en strut
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
Testar att lägga upp en bild. Hav tålamod, systrar och bröder :-) Jag har sett att denna arten redan finns med i tråden, men han var den ende som vile stå still när jag plockade fram kameran! Snäll kille :-)
Senast redigerad av Charlotte; 27 April 2013, 17:44.
Charlotte & Anders
720 liter x 2 Malawi
375 liter x 2 Malawi
500 liter Malawi
180 liter Malawi
100 liter Guppy
140 liter x 6 yngel
64 liter x 4 yngel
[ATTACH=CONFIG]45313[/ATTACH]
Testar att lägga upp en bild. Hav tålamod, systrar och bröder :-) Jag har sett att denna arten redan finns med i tråden, men han var den ende som vile stå still när jag plockade fram kameran! Snäll kille :-)
Kommentar