360 Tanganyika - varning för bilder
Kollaps
X
-
-
Riktigt snygg hästnos!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Vilka arter har du i karet?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Maswa dubbar, irsacae hästnos och en stackars multifaciatus som jag hittade i en snäcka efter jag trott jag sålt alla...
Funderar på att byta ut alltihopa mot en bunt växter, några L-malar och 200 neontetror
Men orkar nog inte, ska plockas ner och ställas i ett förråd snart ändå.Lamprologus multifasciatus - Tanganicodus irsacae - Julidochromis transcriptusKommentar
-
Köpte från akvariumkungen, enda som jag har hittat som säljer rockzolid via onlineshop i sverige. Tycker själv att det ser bättre/naturliga ut om man har en stor sten som ser ut att komma upp ur botten istället för en hög med småsten staplat på varann.
Har lite moduler som blev över plus lite begagnat om du vill ha till en billigare peng.Kommentar
-
Jäklar vilket snyggt kar och välplanerat på alla sätt och vis. Måste vara surt tråkigt att behöva packa ihop och sälja av det. Men den som köper det kommer ju bli lycklig så det räcker och blir över.Kommentar
Kommentar