hej är tillbaka

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • håkan karlström
    Användare
    • April 2005
    • 91

hej är tillbaka

Har varit i akvarium dvala drygt 5 år. Har nu startat upp ett 720 kar med favoriten frontosa. Någon som vill hjälpa mig å tala om vad det är för sort på mina frontosor. ...
    Bifogade filer
  • DaRe
    NCS Medlem
    • September 2009
    • 22830

Välkommen tillbaka till akvarielivet då.

Vilken grandios comback också. Jag kan inte på dessa bilder säga vad du har, berätta hur du fick tag på dem, vilken butik och så vidare.

Kolla lite här också:

frontosa och gibberosa är sannolikt samma art och kan komma att slås ihop framöver.
    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

///David
    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

Kommentar

• Repen1
      Användare
      • January 2013
      • 877

Är ingen expert på "frontosa" o ljuset i karet spelar nog stor roll, men med den ljusa kroppen o det jämnraka bandet genom ögat, så skulle jag tippa på att det är "burundi" Mille
      Dieselråttan

Kommentar

• Mikael W
        NCS Medlem

• August 2002
        • 8621

Ursprungligen postat av håkan karlström
        Har varit i akvarium dvala drygt 5 år. Har nu startat upp ett 720 kar med favoriten frontosa. Någon som vill hjälpa mig å tala om vad det är för sort på mina frontosor. ...
        Hej

Ser jag fel eller är det faktiskt en abborre som simmar där med frontosorna? Kul. Hur går de ihop? Hur många har du?
        mvh
        Mikael W
        (NCS-medlem sedan 1981)

Kommentar

• FrePGun
          Användare
          • March 2009
          • 2410

Ursprungligen postat av Mikael W
          Hej

Ser jag fel eller är det faktiskt en abborre som simmar där med frontosorna? Kul. Hur går de ihop? Hur många har du?
          Haha ja jag såg han också! Men var rädd för att bli dumförklarad!! Antog att det var en ciklid som är VÄLDIGT lik abborre....

Kommentar

Arbetssätt...