Vart vänder jag mig om jag vill få tag i sånna?
Snyggaste Vf diskusen?
Kollaps
X
-
-
-
Kolla också Diskusreds trådar, han som du är från Helsingborg. Där finns också ett par andra freak av VF diskus med rätt mycket F1 or bakom sig. Men de är mest på diskusklubbens hemsida.
När det sedan gäller Amana diskus så vet jag ingen mer än jag själv som tar hem dem.Kommentar
-
Kommentar
-
Oj Janne den var snygg. Kommer den från just Amanã, eller är det bara ett namn?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Det gick inte av för hackor Janne hade gärna sett den i nästa show
DAvid det är en full royal från Trombetas.Kommentar
-
Lago Amanã är del av ett flodsystem i staten Amazonas, Rio Japurá.
Kaj, jag skickade den här till en kund förra året så den lär användas i någon odling i Kina... skulle behållt den själv
JanneKommentar
-
Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Kommentar
-
Hehe! Paragrafnörd!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar