If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Tävling för de som bara har en mobil att fotografera med.
Du kan ju själv diska din förra bild och och ta en bättre, om det nu är möjligt :-) Jag är domare så jag säger att det är okay, tala om vilken som du tävlar med.
var nere och tog en hel del bilder idag och vad händer jo mitt minneskort pajar ihop andra gången det händer tror jag ska skrota sandisk som märke, men 2 bilder fick jag iaf, den 1:a får vara kvar i tävlingen ändrar inte det det känns som fusk men man kan väl visa fler bilder
var nere och tog en hel del bilder idag och vad händer jo mitt minneskort pajar ihop andra gången det händer tror jag ska skrota sandisk som märke, men 2 bilder fick jag iaf, den 1:a får vara kvar i tävlingen ändrar inte det det känns som fusk men man kan väl visa fler bilder
var och hämtade ett nytt minneskort idag så det blev ett par bilder till, men det är ju rätt svårt altså slutaren är ju lite random kan ju gå allt mellan 0,05sek till 4,5 från knapptrycket till bilden tas vete fan vad telefon gör egentligen, fick en av dessa bilder på fel fisk A ob hane. den fisken jag fotade var försvunnen när bilden togs och då hade han simmat in i bild
Taget med Samsung Galaxy S2, en av dom sämsta mobilkameror jag ägt. Vettifan hur det är tänkt att man ska kunna ta bilder med den här, blir helt kass även utomhus i dagsljus om man tar på något som kan röra på sig, människor t ex
Sv: Tävling för de som bara har en mobil att fotografera med.
Ursprungligen postat av Erik Österlund
Mr Grey och Mr Yellow
Taget med Samsung Galaxy S2, en av dom sämsta mobilkameror jag ägt. Vettifan hur det är tänkt att man ska kunna ta bilder med den här, blir helt kass även utomhus i dagsljus om man tar på något som kan röra på sig, människor t ex
Sitter inte i kameran uppgradera dig till s3 an så har du en stor förbättring.
Kommentar