Tävling för de som bara har en mobil att fotografera med.

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • cichlids4fun
    NCS Medlem
    • April 2002
    • 3111

Ursprungligen postat av maltandis
    Tycker att ni lyckats riktigt bra, jag får alltid kraschade ögon på firrarna när jag använder min Galaxy. Mer bilder måste det väl finnas eller så tillverkar ni fler. Söndag är sista dag
    det var ju max 1 per gubbe, annars kan jag testa i morgon, har faktiskt inte provat vad den klarar av, har ju annat att fota med
    Mvh
    Peter

don´t drink water-fish ..... in it!

Kommentar

• Mikael W
      NCS Medlem

• August 2002
      • 8621

Är trådrubriken en regel?

Får man fotoshoppa bilderna?
      mvh
      Mikael W
      (NCS-medlem sedan 1981)

Kommentar

• DaRe
        NCS Medlem
        • September 2009
        • 22830

Sv: Tävling för de som bara har en mobil att fotografera med.

Vad händer om man har två mobiler?
        Senast redigerad av DaRe; 06 February 2013, 09:14.
        Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

///David
        Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

Kommentar

• maltandis
          Användare
          • October 2003
          • 1567

Ursprungligen postat av cichlids4fun
          det var ju max 1 per gubbe, annars kan jag testa i morgon, har faktiskt inte provat vad den klarar av, har ju annat att fota med
          Du kan ju själv diska din förra bild och och ta en bättre, om det nu är möjligt :-) Jag är domare så jag säger att det är okay, tala om vilken som du tävlar med.
          Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.

Kommentar

• maltandis
            Användare
            • October 2003
            • 1567

Ursprungligen postat av DaRe
            Vad händer om man har två mobiler?
            Då tar man den som är bäst, och jag kommer inte märka om ni använt Photoshop. Gör era bilder så bra som det är möjligt. Det enda krav jag har är att bilden ska vara tagen med en mobil.
            Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.

Kommentar

• DaRe
              NCS Medlem
              • September 2009
              • 22830

Jag skojade bara...
              Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

///David

Kommentar

• maltandis
                Användare
                • October 2003
                • 1567

Jag skojade bara...
                Förstod jag tänker inte att låta någon vinna som redan har massa troféer från den riktiga fototävlingen. Tävlingen är i första hand för de som inte köper fina kameror för att vinna fototävlingarna, utan för de som köper fisk istället för sina slantar. Alla har en mobil och kan vara med, lika villkor för alla tävlande.

Kommentar

• GraTis
                  Användare
                  • January 2013
                  • 414

Förstod jag tänker inte att låta någon vinna som redan har massa troféer från den riktiga fototävlingen. Tävlingen är i första hand för de som inte köper fina kameror för att vinna fototävlingarna, utan för de som köper fisk istället för sina slantar. Alla har en mobil och kan vara med, lika villkor för alla tävlande.
                  Lite trist att du då utestänger dom som inte vill betala för CB och Ciklidstämman. Hade varit ett kul sätt att ge lite till dom och på det sättet locka till att bli riktiga medlemmar.
                  Jamenar är man medlem i forumet borde man ha full access till sånt som sker på forumet

Kommentar

• maltandis
                    Användare
                    • October 2003
                    • 1567

Ursprungligen postat av GraTis
                    Lite trist att du då utestänger dom som inte vill betala för CB och Ciklidstämman. Hade varit ett kul sätt att ge lite till dom och på det sättet locka till att bli riktiga medlemmar.
                    Jamenar är man medlem i forumet borde man ha full access till sånt som sker på forumet
                    Medlemsförmån, bara att gå med och sopa hem tävlingen jue... Jag tänker lite som ICA de som är medlemmar får lite mer.
                    Senast redigerad av maltandis; 06 February 2013, 11:28.

Kommentar

• GraTis
                      Användare
                      • January 2013
                      • 414

Medlemsförmån, bara att gå med och sopa hem tävlingen jue... Jag tänker lite som ICA de som är medlemmar får lite mer.
                      Visste inte ICA tog betalt för att bli medlem.
                      Trodde det räckte att man reggade sig så dom kan mailbomba mig med reklam, det kanske kan vara något för NCS att ta efter.

Kommentar

• DaRe
                        NCS Medlem
                        • September 2009
                        • 22830

är man medlem i forumet borde man ha full access till sånt som sker på forumet
                        Absolut inte!

Vi måste bli sjukt mycket bättre på att bredda förmåner med att vara medlem. Vi har en redig lista redan men mycket mer kan göras.

///David

Kommentar

• DaRe
                          NCS Medlem
                          • September 2009
                          • 22830

Ciklidstämman har förresten ingen koppling till medlemskapet att göra. Vem som helst kan gå på denna.

I samband med stämman håller dock föreningen årsmöte och på dessa har bara medlemmar rösträtt.

///David

Kommentar

• GraTis
                            Användare
                            • January 2013
                            • 414

Ciklidstämman har förresten ingen koppling till medlemskapet att göra. Vem som helst kan gå på denna.

I samband med stämman håller dock föreningen årsmöte och på dessa har bara medlemmar rösträtt.

Ciklidstämman
                            arrangeras årligen av NCS, i regel i samarbete med en lokal akvarieförening eller ciklidgrupp. Mötet sker över en helg där internationella och nordiska föreläsare av högsta klass håller föredrag och visar bilder. Lotterier med akvarieprylar och allmänt samkväm kompletterar föredragen. Billig inkvartering typ vandrarhem och mat till självkostnadspris erbjuds i mån av möjlighet. I samband med Ciklidstämman hålls i regel även NCS årsmöte. Ett måste för alla NCS:are!

Kommentar

• maltandis
                              Användare
                              • October 2003
                              • 1567

Visste inte ICA tog betalt för att bli medlem.
                              Trodde det räckte att man reggade sig så dom kan mailbomba mig med reklam, det kanske kan vara något för NCS att ta efter.
                              Då tänker jag som Coop, de fick tvåhundra av mig, för ca 20 år sen. Du förstår säkert att jag vill ge våra medlemmar något xtra, de flesta förstår det.

Kommentar

• DaRe
                                NCS Medlem
                                • September 2009
                                • 22830

Japp, vi arrangerar, alla får komma. Off topic för detta ämne dock.

///David

Kommentar

Arbetssätt...