Tävling för de som bara har en mobil att fotografera med.
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Sv: Tävling för de som bara har en mobil att fotografera med.
Vad händer om man har två mobiler?Senast redigerad av DaRe; 06 February 2013, 09:14.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Du kan ju själv diska din förra bild och och ta en bättre, om det nu är möjligt :-) Jag är domare så jag säger att det är okay, tala om vilken som du tävlar med.Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Jag skojade bara...Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Förstod jag tänker inte att låta någon vinna som redan har massa troféer från den riktiga fototävlingen. Tävlingen är i första hand för de som inte köper fina kameror för att vinna fototävlingarna, utan för de som köper fisk istället för sina slantar. Alla har en mobil och kan vara med, lika villkor för alla tävlande.Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Förstod jag tänker inte att låta någon vinna som redan har massa troféer från den riktiga fototävlingen. Tävlingen är i första hand för de som inte köper fina kameror för att vinna fototävlingarna, utan för de som köper fisk istället för sina slantar. Alla har en mobil och kan vara med, lika villkor för alla tävlande.
Jamenar är man medlem i forumet borde man ha full access till sånt som sker på forumetKommentar
-
Lite trist att du då utestänger dom som inte vill betala för CB och Ciklidstämman. Hade varit ett kul sätt att ge lite till dom och på det sättet locka till att bli riktiga medlemmar.
Jamenar är man medlem i forumet borde man ha full access till sånt som sker på forumetSenast redigerad av maltandis; 06 February 2013, 11:28.Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Trodde det räckte att man reggade sig så dom kan mailbomba mig med reklam, det kanske kan vara något för NCS att ta efter.Kommentar
-
Vi måste bli sjukt mycket bättre på att bredda förmåner med att vara medlem. Vi har en redig lista redan men mycket mer kan göras.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Ciklidstämman har förresten ingen koppling till medlemskapet att göra. Vem som helst kan gå på denna.
I samband med stämman håller dock föreningen årsmöte och på dessa har bara medlemmar rösträtt.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Ciklidstämman arrangeras årligen av NCS, i regel i samarbete med en lokal akvarieförening eller ciklidgrupp. Mötet sker över en helg där internationella och nordiska föreläsare av högsta klass håller föredrag och visar bilder. Lotterier med akvarieprylar och allmänt samkväm kompletterar föredragen. Billig inkvartering typ vandrarhem och mat till självkostnadspris erbjuds i mån av möjlighet. I samband med Ciklidstämman hålls i regel även NCS årsmöte. Ett måste för alla NCS:are!Kommentar
-
Då tänker jag som Coop, de fick tvåhundra av mig, för ca 20 år sen. Du förstår säkert att jag vill ge våra medlemmar något xtra, de flesta förstår det.Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Japp, vi arrangerar, alla får komma. Off topic för detta ämne dock.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar