En dag kvar att rösta!
Medlemserbjudande februari
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Kommentar
-
Du ser storleken på bilderna. Inte stor, men den kan vara som del i ett stort akvarium men inte som ensam beslysning, då räcker det bara till ett litet akvarium.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Ser ut som om vi har en vinnare om inget dramatiskt händer ikväll!!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Vore intressant om Christer redovisar hur många som använt erbjudandet efter perioden.?
Jag skulle tycka att det var en super bra ide' om erbjudandet var ''som medlem får du nyttja ett av alternativen''
som att det verkar vara spottar som vinner och inte btn böckerna som jag hade köpt.Kommentar
-
Det kommer att vara 4 olika tillfällen under året med erbjudande som kommer röstas fram på detta sätt. I och med att det är kraftigt sänkta priser kan företagen som sponsrar inte ha det på hur många produkter som helstKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Nu är erbjudandet aktivt och det gäller fram till 12:e mars. Har inte dubbelkollat detta med Christer så med lite reservation för detta.
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Hur många köpte LED lampan?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Sv: Medlemserbjudande februari
Hehe. Så kan det gå.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Sv: Medlemserbjudande februari
Bra ide. Är det för långt att ta det som en beställning?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar