6 x 150l projekt. steg för steg.
Kollaps
X
-
-
Det var aquristic.net nånting sånt.(finns ju andra bra sidor att beställa i från)... för 31kg betalade jag ca 73 kr i frakt.. och hålstenen var bland dom billigare ca 17 kr kg.. eurokursen brukar ju ligga runt 8-8.5 kr.. och fick grejjerna till dörren efter drygt 1 vecka.Kommentar
-
steg 7...
Nu har jag fått alla luft filter och funka bra i yngel karen...
Strypningar och t kopplingar.
Yngel burkarna, vet inte om de skall göra så mkt mer med dom..?
Tuggande fire fish hona.
fiskarna verkar veta att de är yngel kar på gång.. senaste dagarna har 2 mbamba bay,1 fire fish,2 red empress honor börjat tugga i mitt 720.
även en grotta med ancistrus rom..Kommentar
-
Ser hur bra ut som helst. Välförbered ut i fingerspetsarna.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Glömt och fota lite gran... men har nu startat upp alla kar med vatten, ska i morrn flytta över 2 kullar till yngel karen, och kommer självklart uppdatera med bilder och mer info snart..Kommentar
-
Ser vi fram emot!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Går segt.
Hinner inte fixa så mycket med karen som man vill, mycket som kommer i mellan hela tiden...
Men allting är igentligen klart nu för att släppa i fisk. dok inte klar med inredningen. så dom är ju inte så roliga, men det går iaf att släppa i fisk tillsvidare!
Trist med ett guld lysrör i mitten, det skall bytas förr eller senare:p
Dom undre karen har iaf lite invånare, 2 tuggande honar i dom vänstra, och yngel i dom ''3'' högra
ynglen var lite skygga för kameran så vart ingen bra bild men får duga.
Kommentar
Kommentar