Fotostöld,,,,:(
Kollaps
X
-
-
Sv: Fotostöld,,,,
Som huvudbild också.
Anmäl det till facebook, de brukar reagera snabbtKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Det finns fler....Senast redigerad av jjacek; 28 January 2013, 20:37.Kommentar
-
skicka en räkning via facebbok te han det brukar skrämma bort demMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Det finns det stora mängder sidor på facebook med stulna foton. En vän till mig anmälde ett flertal av dessa sidor till facebook och bilderna plockades bort,men det var det enda som hände tyvärr. Man kan ju tycka att dom borde bli av med sina facebook konton. Värst är dom som även sätter sin signatur på bilderna.När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
-
Japp håller med, vi jobbar på det!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Lite lustigt jag såg den här tråden igår, sen försvann den under kvällen och nu är den tillbaka......Är det mig det är fel på eller var det så?Kommentar
-
Mvh Anders
Cyathopharynx foae Sibwesa, Cyprichromis microlepidotus Bulu point, Cyprichromis coluratus Mbita, Xenotilapia papilio Tembwe Deux, Xenotilapia ochrogenys Kigoma, Tanganicodus irsacae Mabilibili, Phyllonemus typus.Kommentar
-
Här har du också jjacek. Det finns många bilder från forumsmedlemmar på den här sidan. Själv hittade jag 10 av mina foton här och när innehavaren av sidan blev minst sagt otrevlig när jag påpekade att bilderna var mina. Anmälde till facebook och några timmar senare var bilderna borttagna.
När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Mvh Anders
Cyathopharynx foae Sibwesa, Cyprichromis microlepidotus Bulu point, Cyprichromis coluratus Mbita, Xenotilapia papilio Tembwe Deux, Xenotilapia ochrogenys Kigoma, Tanganicodus irsacae Mabilibili, Phyllonemus typus.Kommentar
-
Snott o snott från vem?
Det är väl NCS som äger bilderna då dom varit publicerade här. Åtminstone nya medlemmar får kryssa i att NCS har rätt att göra vad dom vill med bilderna som laddas upp. Kanske inte vad dom vill men i NCS regi får dom använda bilderna hur dom vill.
Så frågan är väl vad NCS tänker göra åt att andra snor NCS:s bilder hur som helst. Lätt att plagiera hela artregistret med bilder o allt........
Kanske därför du snubblade igår David?Senast redigerad av tege; 29 January 2013, 19:31.Kommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Sv: Fotostöld,,,,
Snott o snott från vem?
Det är väl NCS som äger bilderna då dom varit publicerade här. Åtminstone nya medlemmar får kryssa i att NCS har rätt att göra vad dom vill med bilderna som laddas upp. Kanske inte vad dom vill men i NCS regi får dom använda bilderna hur dom vill.
Så frågan är väl vad NCS tänker göra åt att andra snor NCS:s bilder hur som helst. Lätt att plagiera hela artregistret med bilder o allt........
Kanske därför du snubblade igår David?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar