tänkte börja en tråd om mitt ciklid kar jag har byggt bänk och bakgrund till karet själv har bara dörrar kvar och jag funderar på en låda till lysrören med. i detta kar går där nu 2 texasciklider och 3 andra ciklider två stora gibbis malar två jack dempsey ter stora salvini två kom hit i dag några praktbotier och några små lungmalar
mitt 375 liters med sydamrikaner
Kollaps
X
-
mitt 375 liters med sydamrikaner
tänkte börja en tråd om mitt ciklid kar jag har byggt bänk och bakgrund till karet själv har bara dörrar kvar och jag funderar på en låda till lysrören med. i detta kar går där nu 2 texasciklider och 3 andra ciklider två stora gibbis malar två jack dempsey ter stora salvini två kom hit i dag några praktbotier och några små lungmalarSenast redigerad av skoda-15; 28 January 2013, 12:48.Taggar: Ingen -
-
Det är nog mer centralare du har där. Men coola firrar trots det.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
-
Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Sv: mitt 375 liters med sydamrikaner
Verkar dock som om den leker med salvinin i videon... Är det vanligt?Kommentar
-
-
tycker festaen inte ser ut som festae heller är nog den där Cichlasoma urophthalmus
men det är alldeles för många stora bråkiga fiskar i det lilla karet du borde göra dig av med en del fisk och max ha 2 par där i, allt annat är djurplågeriMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Kommentar