If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
En tredjeplats ger ju blodad tand! Till nästa bidrag ska jag ha lärt mig hur min dyra blixt fungerar och dessutom ska jag putsa rutorna - då jäklar!
Grattis till vinnaren Anders!
grattis Anders till vinsten i tävlingen. definitivt en av de 3 bästa enligt mig iaf
tycker dock det är lite konstiga resultat och låga medelbetyg som den bilden på 9:e plats som är en av de bättre bilderna men men
en annan konstig sak är att jag redan sett kommentarerna på min bild och nu är en av dem borta?? det är tävlingschefens kommentar som inte syns längre
sen kan jag tala om att min bild ska diskas då den inte följer tävlingsreglerna korrekt och är publiserad tidigare på ciklid så är även en annan bild i tävlingen, dock löjlig regel tycker jag
En bild publicerad på forumet tidigare skall absolut inte få vara med i foto tävlingen
Mvh Johan
3000 liter med Tropheus http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi Maswa
En tredjeplats ger ju blodad tand! Till nästa bidrag ska jag ha lärt mig hur min dyra blixt fungerar och dessutom ska jag putsa rutorna - då jäklar!
Grattis till vinnaren Anders!
/Kaj
Då får du skynda dig, det är väl sista dagen för inskick till mars tävlingen
3000 liter med Tropheus http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi Maswa
Grattis till Anders Larsson som får en rejäl modul sponsrad av Aquariumstockholm!
Priset för februari är en finfin RockZolid Stone I (42x36x20) cm modul sponsrade av Akvarieleasing! [ATTACH=CONFIG]43188[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]43189[/ATTACH]
tycker dock det är lite konstiga resultat och låga medelbetyg som den bilden på 9:e plats som är en av de bättre bilderna men men
en annan konstig sak är att jag redan sett kommentarerna på min bild och nu är en av dem borta?? det är tävlingschefens kommentar som inte syns längre
Ursprungligen postat av maltandis
Mina kommentarer är också borta.
Undrar var de är någonstans?
Ursprungligen postat av Göran Å
Sedan saknar jag också fler kommentarer. Har sett att min bild hade fått från andra tidigare
Mvh Göran[/I]
Ursprungligen postat av maltandis
Är det flera kommentarer som trillat bort, jag skrev bara kommentarer på mina topp tre. Två av dom kom på pallplats, grattis alla på pallen.
Jag kan inte heller se mina kommentarer
kommer dessa att synas igen senare eller har vi fått svar varför de är borttagna?
Kommentar