Använda/oanvända Eheim ytterfilter liten, större, störst

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • darwinsdream
    Användare
    • January 2013
    • 15

    Skåne: Använda/oanvända Eheim ytterfilter liten, större, störst

    Ska avyttra följande ytterfilter. Två av dem är helt oanvända!

    Oanvänd Eheim 2213. Har en pumpkapacitet på 440 l/h. Filtermaterial ingår. Enligt tillverkaren lämplig för akvarium på upp till 250 liter. Aldrig använd, levereras ouppackad i originalkartong. Nypris i nätbutik 730:- säljes för 450:-

    Använd Eheim professional 2224. Har en pumpkapacitet på 700 l/h. Nytt filtermaterial ingår. Enligt tillverkaren lämplig för akvarium på upp till 250 liter. Använd i max 2 års tid. Nypris i nätbutik 1444:- säljes för 650:-

    Oanvänd Eheim 3460/2260. Deras största ytterfilter någonsin? Har en pumpkapacitet på 1900 l/h och en filtervolym på hela 18 liter!!! Enligt tillverkaren lämplig för akvarium på upp till 1500 liters volym eller utomhusdammar på upp till 9 kubik. Eheim 3460 är identisk med den mer kända 2260 sånär som för att pumphuvudet drivs av 24 V och därför har en transformator. Denna jättepump kan sättas ihop på två olika sätt. Antingen som ett ytterfilter till ett stort akvarium eller som en dammpump och sänkas ned för att stå på botten i en utomhusdamm! Pumpen är monterad som ytterfilter men aldrig använd, dvs. helt i nyskick!!! Kostar ny på nätbutik 3187:- säljes för 1900:-

    Använd fluval 303. Har en pumpkapacitet på 840 l/h. Filtermaterial ingår. Slangar ingår ej utan för köpas separat. Ny o-ringspackning ingår. Har ingen uppgift om nypriset men hade tänkt mig en 350:- för pumpen. Pumpen är använd max 2 år.

    Vid intresse. Maila darwinsdream@gmail.com eller ring 076-1689004

    Mvh Niklas
  • skoda-15
    Användare
    • October 2012
    • 231

    #2
    Sv: Använda/oanvända Eheim ytterfilter liten, större, störst

    hej är du intresserad av byte på ett filter ? mvh christian

    Kommentar

    • darwinsdream
      Användare
      • January 2013
      • 15

      #3
      Ursprungligen postat av skoda-15
      hej är du intresserad av byte på ett filter ? mvh christian
      Byte mot vad? Ett annat filter? Har filter så jag klarar mig i dagsläget. Niklas

      Kommentar

      Arbetssätt...