Köp & Sälj
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Sv: Köp & Sälj
I vbulletin är detta globalt. Jag personligen är för ditt senare förslag, men har varit problem med massborttagande vilket gett oläsbara trådar.
Har du fullt editerbara inlägg för alltid?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kolla länken i mitt föregående inlägg.
Here, you will see each forum on your board with a list of all usergroups under each forum. Notice the color key at the top. In this example, red indicates that a usergroup has a custom forum permission specified for this forum, while orange indicates that the group is inheriting a permission from a parent forum. Otherwise, no forum permission has been specified, so the group will be using its global usergroup permissions.Kommentar
-
Vi har redan denna inställning dvs att det går att editera sitt inlägg, men det gäller bara någon timme. Det är denna tidsinställning som kräver mer eller mindre att man för alltid ska kunna editera sitt inlägg för att dcet ska fungera i detta fall.
Det som pluginen gör är att det tillåter olika tidsinställningar per forum.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Denna är den jag klurat på:
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Sv: Köp & Sälj
Joakim gjorde en justering nu så det borde gå att ta bort sin annons. Någon som vill testa?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Jag ska gräva vidare lite mer här...Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Och testa lite noggrannareKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Yepp det går enkelt att lösa men jag vill helst använda en lösning som har en mer lokal påverkan.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Vi kan göra en global inställning i forumet så alla ämnen kan raderas av ämnesskaparen, men helst vill jag att det bara gäller Köp & Sälj.
Tråkigt när en lång tråd försvinner där massor med info finns för alla forumanvändarna som kommer hit, vilket sker om trådskaparen tar bort sitt ämne.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Går det inte att ha raderinga av av det skaparen gör men måste få ett godkännande av moderator för allt utom annonser, blir för mycket jobb/kollande kanske? Men generellt tycker jag att det räcker att kunna radera anonnserJimmyKommentar
Kommentar