Nejdå så snabb ät jag inte och det är som vanligt Joakim som fixar allt detta. Denna gång var det rätt faktiskt så jag vet inte varför du fick det problemet?
Köp & Sälj
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
försökte ändra prefix i min annons till såld men jag lyckas inte hur gjorde man?Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Sv: Köp & Sälj
Editera och gå till avancerat läge. Där bör det gå. Jag kan ha fel helt klart jag har bara testat med min adminanvändareKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Kommentar
-
Det är ingen meny som heter det det ska gå att ändra med dropdownmenyn bara.
Nej du har rätt det går inte ändra längre för min testgubbe. Det timar väl ut på nåt vänster. Kollar vidare...Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Nej det är en generell tidsgräns på 10 minuter så det alternativet är inte användbart.
Svara på dig själv med SÅLD helt enkelt. Det syns tydligt.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Jag som är admin kan ändra.Men det går inte enkelt att lösa för alla andra.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Mvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Nej men de hamnar långt ned i listan. Är de gamla lär de inte vara intressanta.
Det hela går att lösa med en modifikation som gör att man kan ändra detta.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Går det inte att radera annonser eller byta rubrik?Kommentar
-
Nope inte ännu. Kanske längre fram. Det finns lösningar vi inte kommit fram till ännuKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Jo men då blir det för alla forum. Det går dock att göra per forum men det kräver en plugin. Just do it...Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar