Köpes ! Geophagus/diskus

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • ReGGae_Ripan
    Användare
    • June 2012
    • 100

Östergötland: Köpes ! Geophagus/diskus

Hej ! Jag vill köpa antingen en grupp Geophagus eller enstaka Diskus !

Finns egentligen inga specifika krav, det kan va disco, VF eller blandat. Geophagusen har jag mer krav på där så där måste du veta exakt vad det är du vill sälja.

Jag kan hämta upp fisk nästan överallt i Småland, Skaraborg, Närke, Blekinge och Östergötland dock är det väldigt tidspressat om det är utanför Östergötland då jag kanske bara är där någon timme en viss dag. Anledningen till det är att jag reser runt mycket med en supporterförening.

Hör av dig om du har något riktigt najs att erbjuda !
    Senast redigerad av ReGGae_Ripan; 13 January 2013, 14:06.
  • Ruined Soul
    Användare
    • September 2012
    • 615

Detta kanske vore nått: http://www.diskusforum.se/viewtopic.php?f=25&t=9406

Kommentar

• jocke.75
      NCS Medlem
      • October 2007
      • 32

Geophagus

Ursprungligen postat av ReGGae_Ripan
      Hej ! Jag vill köpa antingen en grupp Geophagus eller enstaka Diskus !

Finns egentligen inga specifika krav, det kan va disco, VF eller blandat. Geophagusen har jag mer krav på där så där måste du veta exakt vad det är du vill sälja.

Jag kan hämta upp fisk nästan överallt i Småland, Skaraborg, Närke, Blekinge och Östergötland dock är det väldigt tidspressat om det är utanför Östergötland då jag kanske bara är där någon timme en viss dag. Anledningen till det är att jag reser runt mycket med en supporterförening.

Hör av dig om du har något riktigt najs att erbjuda !
      Jag har 9 st Geophagus proximus "Santarem" till salu däribland är det två lekpar som har lekt
      en gång var med frisimmande yngel. Fiskarna är F1r som jag har dragit upp själv jag har haft
      dom i 2,5-3 år tror jag att det blir nu hör av dig om du är intresserad. Mvh. Jocke mitt nr är 070 258 4939

Kommentar

Arbetssätt...