Snäckor

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • SFPalle
    Användare
    • March 2011
    • 38

    Snäckor

    Hejsan undrar om någon här vet var man kan få tag på bra snäckor till calvus gärna i södra Skåne

    Mvh/Palle
  • DaRe
    NCS Medlem
    • September 2009
    • 22830

    #2
    Kolla närmaste Coop de brukar sälja snäckskal som man ska lägga snäckor för att äta i. Billigt bra storlek och många ien påse. kolla vid charken.
    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

    ///David
    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

    Kommentar

    • Banderad
      Användare
      • February 2006
      • 3479

      #3
      Nu är ju allt relativt vad som är södra Skåne För mig är Södra Sandby långt ner (för er är det väl praktiskt taget Mellansverige ). Men Lasse har säkert några lite större snäckskal som passar calvus (annars plockar han säkert hem om ni ringer innan).

      /Jocke

      Kommentar

      • Banderad
        Användare
        • February 2006
        • 3479

        #4
        Nu är ju allt relativt vad som är södra Skåne För mig är Södra Sandby långt ner (för er är det väl praktiskt taget Mellansverige ). Men Lasse har säkert några lite större snäckskal som passar calvus (annars plockar han säkert hem om ni ringer innan).

        /Jocke

        Kommentar

        • SFPalle
          Användare
          • March 2011
          • 38

          #5
          Ja prata faktiskt med en mal odlare i Simrishamn igår han pratade precis med Lasse när jag kom och det verkar som att Lasse hade en del så får väl köra en sväng till s sandby en helg

          Tack

          Mvh/Palle

          - - - - - - - - - -TEST- - - - - - - - - -

          Ja prata faktiskt med en mal odlare i Simrishamn igår han pratade precis med Lasse när jag kom och det verkar som att Lasse hade en del så får väl köra en sväng till s sandby en helg

          Tack

          Mvh/Palle

          Kommentar

          Arbetssätt...