Jag sålde 20 st F1 av dessa till Peter på Akvarietjänst för 2-3 år sedan. Priset jag fick var 25 kr/st om jag inte mins fel och ut kan de då ha kostat 75:- ut. Om Peter ska beställa dem någon annan stans ifrån blir det förstås ett pris som motsvarar inköpspriset där + frakt + det extra besvär det blir för butiken att kanske beställa dessa separat.
Å ena sidan är det klart att 500 kr/st är väldigt dyrt om det inte är fråga om VF stora fiskar. Å andra sidan behöver ju inte en butik ta hem och sälja fiskar de inte har i sitt utbud om de inte vill. Dessutom behöver ju inte du köpa fskar som du tycker är för dyra.
Kolla på Sandby Ciklid hobby , jag tror att de finns hemma där till ett helt annat pris.
mvh
Olof
Å ena sidan är det klart att 500 kr/st är väldigt dyrt om det inte är fråga om VF stora fiskar. Å andra sidan behöver ju inte en butik ta hem och sälja fiskar de inte har i sitt utbud om de inte vill. Dessutom behöver ju inte du köpa fskar som du tycker är för dyra.
Kolla på Sandby Ciklid hobby , jag tror att de finns hemma där till ett helt annat pris.
mvh
Olof
Kommentar