Red bishop, är dom någon mutation eller korsning? Eller finns dom i naturen så?
Troffetråden 2013
Kollaps
X
-
-
-
Red bishop är en mutation av Tropheus black caramba. Vid dammodling i Burundi blev det en helröd caramba. Så den individen ligger bakom alla de red bishop som finns.Kommentar
-
Tropheus "red bishop" odlingsform med andra ord.
Hur pass vanlig är denna?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
///DKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
-
Gärna via e-post
yngel också om du till och med har detKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Det var en del märken där efter fighter kan tänkas.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Kör några bilder jag också på mina två troffe grupper. Men det vissade sig att jag faktist har tre olika grupper för när jag flyttade rödzebra yngel idag så såg jag att jag missat fånga upp 6 ikola trodde det var blå zebra hanar. Så dom fick flytta in bland de stora karen så får vi se vad som händer.
Dagens tömning av moliro yngel.Kommentar
-
Vackra så det förslårKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar