Kul att se film i boken välkommen till 2013
Troffetråden 2013
Kollaps
X
-
-
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kanske det ja.
Själv tror jag mer på att CB-teknologin kommer att få anpassa sig och flytta in i paddorna än tvärt om, men man vet aldrig om framtiden......Kommentar
-
Kommentar
-
720 Malawi
375 Yngel
112 Yngel
70 YngelKommentar
-
Tack. Kent i nol har sett dem och påstår att mina grupp kasakalawe är dom finaste han sett i hela hans liv. Och han har sett en del fisk genom årenTropheus VF kasakalawe
Kommentar
-
Jag köpte min grupp i Nol och det var faktiskt så att jag bytte in dem mot en grupp dubbar istället eftersom dom såg så tråkiga ut. Förresten så ser man att en hon ruvar på ditt foto
Har du några yngel på G?720 Malawi
375 Yngel
112 Yngel
70 YngelKommentar
-
Doktor T, köpte du gruppen som gick i akvariet inne till vänster? Där finns det en bärnstensgrupp som jag sneglat länge påKommentar
-
Jag har sett en tråkig grupp hos honom, inte mycket gult i dom fiskarna, riktig besvikelse. Man måste verkligen se fiskarna innan man köper en grupp har jag lärt mig.
Jag har sålt alla mina yngel nyligen. till hösten kommer jag troligtvis ha igen.Tropheus VF kasakalawe
Kommentar
-
Ja dom var i det rummet, i ett av mittenkaren när man går runt nästan så långt man kan komma. Dom var ca 8-9cm. Han hade en grupp som såg lite bättre ut men dom ville han inte sälja då dom tydligen var sjuka på något sätt. Den gruppen jag köpte sa han att om jag mata dom med hans röda räkmix skulle dom få fin färg men så snart jag började ge dom det så kom tendenser till soten så jag la ner det och bytte in dom mot fina Dubbar ist.
Vad värre var att den räkmixen gav min fina körsbärsgrupp obotlig sot och i slutet var det inte mer än 7st kvar av 33 exemplar
Har testat med den röda räkmixen nån gång efter det men såg snabbt indikationer på sot så jag medicinera och återgick till flingfoder istället och har peppar peppar klarat mig utan sånna tendenser efter det. Kommer aldrig mer mata med räkmix utan håller mig enbart till torrfoder och huvudsakligen spirulinaflingor.720 Malawi
375 Yngel
112 Yngel
70 YngelKommentar
-
-
Kommentar