Troffetråden 2013
Kollaps
X
-
-
Där var det minsann lite mer ovanliga troffar. Alltid lika trevligt med tuggande dessutom!720 Malawi
375 Yngel
112 Yngel
70 YngelKommentar
-
Sv: Troffetråden 2013
Sköna bilderKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
-
Sv: Troffetråden 2013
Bulombora? Snygga bilder förresten! !!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Tack Jocke, funtade just på det.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Som du förstår kan jag bara prata ett språk som låter och ser ut som tyska, men för den påläste är det tydligt att jag inte kanKommentar
-
-
Riktigt fina bilder, nu är jag inte så förtjust i "crackade" fiskar, men dom där är riktigt fräcka. MilleDieselråttanKommentar
Kommentar