Guianacara Geayi
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Förlåt, jo det var på zoomarknad i Arninge. NCS rabatt gäller.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Jag var och köpte dom 4st som var kvar.Kan man se om det är hona el. hane när dom är så små?Hur gamla är dom ungefär? Vet du hur många yngel du sålde?Det verkar ju vara några här på Forumet som är intresserade att få tag på dom.Mina har ju visat lektendens så jag hoppas på yngel.Hur många kullar har du drivit upp?Kommentar
-
Kul. Jag tror den minsta av dessa är hona. Jag har totalt sålt runt 200 yngel. Dessa bör vara 18 månader eller så.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Tre kullar drev jag upp. En ny verkar det bli innan ny ägare tar vid men jag drar inte upp dem av respekt för försäljningen.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Guianacara Geayi
Det ser ut att ett par av mina Guianacarer jag köpte sist har lekt, honan är inne i en grotta och är hjättesur när nån annan fisk kommer nära och hanen vaktar utanför, så jag hoppas jag har rätt och att jag lyckas dra upp mågra.Kommentar
-
Låter som lek i mina öron! Grattis.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar