Jag har som "maltandis" mina gående med "troffar" o det funkar bra då dom äter samma foder o gillar stengömmor, så dom inte går så hårt åt varandra. Mille
Hästnostråden 2013
Kollaps
X
-
-
Här var det dött, skickar in lite nya bilder.
Bild 1 och 2 Eretmodus marksmithi Bulu Point.
Bild 3 och 4 Tanganicodus irsacae Kibishi,
/JMedlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
-
Andra närbilden var sanslöst fint foto. Annars tycker jag nog irsacaen hade vackrare teckning på kroppen.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Riktigt fina. Har själv ett par T.Irsacae Mabilibili som leker konstant. Tagit 4 kullar på 2.5 månader, där sista kullen var 25 små krabater. Det är mitt rekord på denna arten.Kommentar
-
Kul att ni gillar dem, det är faktiskt svårt att inte gilla dem. Det är fler än hundra som gillat de här fiskarna på fejsboken sen jag postade dem igår.Senast redigerad av maltandis; 05 May 2013, 09:00.Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Snygga dom där "maltandis" o härliga bilder. Får du yngel av ""Kibishi" så ställer jag mej gärna i kö på några st. MilleDieselråttanKommentar
-
Grymma bilde roch firrar. Har du skaffat bättre kamera eller har du alltid fotat så bra?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
-
Kommentar