CA-bilder del 9
Kollaps
X
-
-
-
De går i ett 720, har sålt alla utan 6st citrinellusar. Har dem i hop med nicaraguense och nanoluteus.
Lita oväntad setup som funkar toppen, citrinellusen verkar inte se de andra som något hot så länge de håller sej utan för deras grop.
Nu håller Citrinellus paret på att för bereda lek får väll se hur det går då.Kommentar
-
-
-
-
-
Tackar. Betydligt mildare i tempramentet än jag räknat med.Kommentar
-
Hej nu kanse jag är på fel sida och frågar en fråga men jag ställer den ändå. Finns Jack Dempsey blå i sjön eller är den en framodlad art. Den är riktigt snygg.
Är den svår att hålla eller är den som den vanliga att hålla. MVH LennartKommentar
-
Nej, är en odlings variant. Två "Electric Blue" får vanliga yngel.Kommentar
-
Nee nu har det varit dåligt drag I denna tråd ett bra tag! Hur många håller dessa underbara ciklider idag? Är det verkligen så få som håller CA idag? In med bilder nu!! Jag kan börja med några gammla godingar..
Herichthys deppii .
Cichlasoma istlanum .
Parachromis motaguensis .
Herichthys cyanoguttatus .
Nandopsis tetracantha .Senast redigerad av JockeB; 24 January 2014, 23:00.Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
-
-
Kommentar
-
Sett här att många söker Festae, men inte får tag i några, såg precis en kille som skänker ett lekpar i uppsala, på ett rovfisk forum...kanske fel tråd att lägga det i men tänkte att det finns nog dem som vill vetaKommentar
Kommentar