Nice! Jag gillar dom också, roliga ciklider, har inga just nu men vi får se ifall de gör comeback hos mig igen
CA-bilder del 9
Kollaps
X
-
-
o så var det dags för Cryptoheros Spilirus...
Typiskt... Ja har Guldsömmar, Nicaragua, Tiger, Ceibal o 8st div malar som går temporärt i ett 150l inför stundande flytt, och nu bestämmer sig både tigrarna och niccarna för att leka o yngla, Ceibalerna har grävt en stor grop och putsar duktigt på en annan rot de oxå, så de e nog bara en tidsfråga... suck, har ju inte tid med de nu ;/Varför snöar det alltid mest vid lyktstolpar ?Kommentar
-
-
Kul foto du fick till. Grattis till leken!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Vart väl ungefär som ja trodde då... 150l och tre olika lekpar samtidigt
ps. vet att ceibalen inte är CA men med anknytning till min förra post tänkte ja att denna passade här
MVH/ JaniVarför snöar det alltid mest vid lyktstolpar ?Kommentar
-
Kommentar
-
Fina fiskar!
Har du inte Jagga paret kvar som du köpte av mig?
Var har du köpt citrinellumen?CAKommentar
-
Snygga fiskar TrilskaKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Snygga bilder på två snygga firrarBe careful when speaking. You create the world around you with your words.Kommentar
-
Kommentar
-
-
-
Jäkligt cool firre. Den ska du vara nöjd med!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Centralare när det är som bäst och vackrastBe careful when speaking. You create the world around you with your words.Kommentar
Kommentar