Fisk i håv. Senaste tillskotten tillsammans med lite trevliga poecilider.
CA-bilder del 9
Kollaps
X
-
-
Och vad var för ena?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
haha ja inte direkt lätt att se på de här bilderna. de e H. nematopus och C. nanoluteus, båda går iaf just nu tillsammans med en liten grupp X. variatus vildform.Kommentar
-
Fina djur. Ös på med bilder i simmande tillstånd oxåKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Sanslöst snygga Jocke.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
-
-
Sköna bilderKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Snyggfisk! Det är alltid trevligt med CA som funkar för oss som är lite trångbodda...
Vet inte med mig att jag sett nanoluteus i handeln nån gång? Är de så ovanliga eller är det jag som är blind?Kommentar
-
Kommentar
Kommentar