CA-bilder del 9
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
1. Cryptoheros nanoluteus . Hona med yngel
2. Cryptoheros nanoluteus . Hane
3. Thorichthys pasionis "Laguna Catazaja" Ungfisk, börjar bli lite gul nu.Kommentar
-
Cryptoheros nanoluteus ser riktigt trevliga ut har aldrig sett dom förrut. Hur är dom i tempramentet ser vädigt snälla ut ?Kommentar
-
Snällaste och minsta CA-cikliden. Den verkar inte fixa något annat CA-sällskap bortsett från lite svärdbärare och så.Kommentar
-
Ok lite synd att den var så vek. Men den var väldigt fin iaf. Som jag skrev i en annan tråd inte omöjligt att det snart blir ETT CA-kar för min del igen. Men vi får se det är det där med platsKommentar
-
-
-
-
Kommer bli assnygga. Ser fram emot att se dess utveckling.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Jo, jag håller ständigt ögonen öppna för arter jag är ute efter Deppin är riktigt snygg. Jag har bestämt mig bara för att ha mindre, snälla centralare framöver. Deppin blir dock ett undantag just för att jag tycker den är så grymt snygg (fast den ska vara ganska snäll med). Sedan är jag svag för mina Amphilophus-arter, så de lär bli kvar med även om de knappast kan klassificeras som små.Kommentar
-
Otroligt fina fiskar Joakim! Färgerna på samtliga arter är jätte starka och fina! En fråga, har du akvarielampan släckt när du tar dina bilder?Be careful when speaking. You create the world around you with your words.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar