Hur tar herr o fru Dovii det nu när det flyttar in nya hyresgäster i deras villa?
CA-bilder del 9
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Klokt beslut, annars så hade du nog kunnat förbereda dig på Chacamax till middagÅter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Liter bilder från idag på mina fiskar.
Parachromis motaguensis som lekt för andra gången sen jag fick hem honan som är den större av dem 2, ca 20 cm./ DavidKommentar
-
-
-
-
Storlek på dom?
Svårt att säga men en gissning är att det är en hona till vänster och en hane till höger, och det enbart på att den till höger har som det ser ut på bilden, större och mera avlång skalle. Annars så är ju ett bra tecken att dom funkar ihop vid rätt liten storlek, annars så kommer en dominant hane jag livet ur alla andra hanarMvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Den stora är 12-15cm och den lilla ca 10-12cm, vill mest veta för jag vill bli av med dom då jag redan har sparat ett lekpar, jag köpte 5 st och en dog tidigt och nu har jag dessa kvarJimmyKommentar
-
-
Fina ciklider roedkft och välkommen till Ca-träsket. Ser att du döpt sista bilden till Thorichthys meekii . Men sista bilden ser ut som Amphilophus robertsoni . Har du fler bilder på dom?Senast redigerad av salmberg; 10 May 2013, 22:28.Kommentar
-
Fina ciklider roedkft och välkommen till Ca-träsket. Ser att du döpt sista bilden till Thorichthys meekii . Men sista bilden ser ut som Amphilophus robertsoni . Har du fler bilder på dom?Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Once CA always CA, eller hur säger man?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
Kommentar